Annecik03 benimde 20li haftalarda nüksetmişti ama 15 20 gün sonra doğumdan ödem ve ağrılarım tamamen geçmişti bence ihmal etmeden bir ortopedi doktoruna gözükme de fayda var carpal tünel sendromu mu ne bişey demişlerdi bana geçmezse mutlaka gelmem gerektiğini durumun ciddi olabileceğini geçmiş olsun rabbim şifa versin inşallah 🤲