mrveefe12 ileri derecede egzaması ve mantarı vardu 4 aylıktan beri la roche posay kullanmaya basladık gecti cok sukur pamuk gibi teni şuan tabi onun yanında normal sampuan kullanmayı bıraktık la roche posayın temizleyicisini kullanıyoruz ve nemlendiricisini kullanıyıruz bebek deterjanı yerine granul sabuna gectik eşyaları da ütüleniyor 👍