Saripapatyammm Gonulkalkayy Rica ederim :) Internet anneciligini bırakırsaniz rahat edersiniz demisti birde doktorum 😀
aybukemom Gonulkalkayy aa benşm kızımda yerdi kağıt ne varsa .farkettimde artık yemiyor . Ne ara bıraktı bilmiyorum şuan 16 aylık sanırım artık anlamaya başladı bende kızıyordum yeme diye öyle öyle vazgeçti
Woody Gonulkalkayy büyük insanlarda evet pila sendromu. Bebeklerde ise oral dönem 2 yaşında bitiyor. Her şeyi agzına alması falan normal yan
Gonulkalkayy Woody anladımm ya herşeyi alsa sorun etmemde karton kağıt gibi şeyler alıyor dışarı çıkıyoruz mesela hic bişey götürmüyo agzına
Woody Gonulkalkayy onlar çekiyordur dikkatini. Bizim kız taş toprak yaprak kağıt kalem ne bulursa atıyor agzına 🤷♀️🤷♀️
Gtmz Gonulkalkayy oğlunuz kesti mi yemeyi acaba benim ki de 13 aylık değerler iyi kağıt kemiriyor bulduğu an
Gonulkalkayy Gtmz şuan 18 aylık oldu eskisi gibi degil bıraktı sayılır :) zamanla bırakıyomuş onu anlamış oldum