Minikimmm bizde acile gittik polisi aradık eğer çevirmeye girerseniz hastaneye gideceğinizi söyleyin onlar sistemden kontrol ederler gün sonunda eğer hastanede kaydınız çıkmazsa ceza yersiniz kaydınız olursa sorun olmaz dedi biz çevirmeye girmeden gittik geldik.