Egecim ben de spinal oldum abimin eşi sizinle aynı sıkıntıyı yaşadı diye ben kendi anesyezi doktoruma anlattım spinal istiyorum ama bu olaydan korkuyorum diye o da bana o baş ağrısı iğnenin kalınlığından oluyor dedi bizim kullandığımız iğne yapmaz dedi çok şükür ben yaşamadım hiç 2 ay geçti abimin eşinin de 1 haftada geçti çok zor bir durummuş Allah şifa versin size🤲