Oğlum doğduğunda Payamlı kullanmaya başladık ama çok karın agrısı ve kabızlık çekti mamayı değiştirip sma kullanmaya başladık 1 değerliğe kullanabildik aynı aptamildeki sorunlarla karşılaştık bebelac kullanmaya başladık ve çok iyiydi ne kabızlık ne de başka bir şey severek kullandık bebelac kullanmanızı tavsiye ederim doktorum da önermişti