Minikim20 aynısını sabah yaşadım kuzum dokuz ay aşısı için gittik kapalıydı.geçen hafta gittik yumurtanın beyazına alerjisi var mı alerjisi olan bebeklere yapmıyoruz dedi hemşire bende bir yaşından önce verilmicek dediğiniz için vermedim geçen sefer deseydiniz bu aşıya gelmeden önce yedirirdim dedim bi kaç gün yedik bişey olmadı bu sabah gittik yaptırmaya kapalı.tek başıma gidemiyorum eşim ikidir bi aşı diye izin alıyor şimdi bayram sonrasına kaldı yine izin almak zorunda adam da.