Yenianne11 12 gün oldu dogum yapalı sütüm basından beri az az geliyo gogsu bosaltmak ıcın alıcam manuel olarak kullanan var mı nasıl memnuj kaldınız mı? wee baby mi lansinoh mu chicco mu manuel de ??
ikiprensannesi_gul Yenianne11 tatlım bence alma inanki ben aldım ilk başta hiç kullanışlı değildi eczaneden aldım sağamadım belki sende işe yarar ama kendi adıma söylim yapamadım yani sonra elektirikli pompa aldım