Merhaba güzel anneler. Kızım 20 aylık ve yazlık ayakkabı almak istiyorum. Biraz çarpık bacak sıkıntımız var iyi birşey olsun istiyorum. Ama karar veremiyorum. Tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Adidas - vicco - İgor- cross.. aslında sandalet isteniyorum daha küçük diye ama sporlar da terletir mi yazın ???