Otekiben yanlış anlamayında 2nci el grubuna giriyor bir gün kullansanız, kullanmasanızda 950 tlyi veren 1200 tl mağazadan alır. İkeanın koltuğu vardı az kullanılmış temiz 3000 tlydi mağazasında 2 sene kullandık 500 tlye letgo ya koydum saattım. Sizde daha düşerseniz iyi olur başkaları alır ❤️