3subat Kızlar oğlum 3 aylık silikon uç kullanarak emziriyordum ama bir haftadır bıraktık ve enfes bir acıyla emziriyorum ve bugün oğlum sütün fazlasını çıkardığında sütün pembemsi olduğunu gördüm lansinoh krem kullanıyorum ama pek işe yaramadı ne yapmalıyım emzirmeye devam edeyim mi bide normalmi sizce 3 aydan sonrası 🤷🏻♀️🤔
bozobeydrk 3subat kanlı emdikçe kusuyorlar biz de öyle oluyordu. Midesi kabul etmiyor kanlı sütü. Bana iki genel cerrah o şekilde emzirmemem gerektiğini söylemişti
bozobeydrk 3subat sorun olma şu şekilde kanlı emdiği sütü geri kustuğu için aslında tam anlamıyla beslenmiş olmuyor
3subat Dlk_kk pompam yok canım aslında vardıda iade ettim çok yara yapmıştı diye elle sağmaklada verimli olurmu ki
incila Bende de olmuştu öyle bir durum, üç gün o göğsümü sağıp verdim kanaması geçene kadar. Lansinoh nisavit madecassol krem kullandım ama kantaron yağı kullanınca geçti o yara tam olarak. Deneyebilirsiniz belki sizde de işe yarar 🌻
Melisa59 3subat kesinlikle aventin göğüs kalkanı ni tavsiye ederim taktigim saniye rahatlattı boşuna acı çekme
zeytinbacilar 3subat Gümüş göğüs kapakları çok işe yarıyor krem de kullanmama gerek kalmıyor ama tabi hamileliğin son 2 haftası başlamak gerekiyor yinede alıp deneyebilirsiniz ama silikon uçla emzirmeyi bırakıp artık acısına katlanarak emzirmeye devam edebilirseniz eğer bir süre sonra geçecektir
ikiprensannesi_gul 3subat lansinoh ve mustela dönüşümlü kullandım ben bide kantaron yağı 10 gün çekmiştim sonra bunları yaptım 3 güne falan baya hafifletti ama benim kan yoktu sadece çatlak vardı