Merhaba güzel anneler. Yazın uyku tulumu kullanıyor musunuz? Kızım üstünü hiç ötmüyor. Didababy diye bir markanınkini almak istiyordum Müslin olduğu için ama uzun kollu yokmuş. Owli nin 0.3 tog olanını kullanan var mı? Yazın çok sıcak olur mu? Ya da başka marka tavsiyesine de açığım. Şimdiden teşekkürler