Kızım 5 aylıkBebeğimi yüzüstü kendi yatağımın üzerine bırakmıştım 2 dk çıktım sadece odadan geri geri gitmiş muhtemelen geri geri emekliyordu ama o kadar hızlı değildi normalde o sürede nasıl becerdi anlayamadım tam odanın kapısına geldiğim an tak diye ses geldi ağlamaya başladı o an düştü yüz üstü duruyordu yatakta yerden aldığımda da yüz üstü kollarının üzerinde duruyordu kucağıma aldım hemen 1 dk sürmedi sustu ağlamadı mama verdin içti kusmadı elini kolunu çok hareket ettiren bir bebek ettrmwye devam ediyor ederken de ağlamıyor bir şey olur mu acaba kafasını vurmadı diye tahmin ediyorum çünkü o an aldım yerden ve yüz üstüydü kafasını havada tutmuştu. Hastaneye götüreyim dedim ama eşim görevde aradım açmadı normalin dışında tepkileri yok şuan ama korkuyorum yinede