Arkadaşlar çilem bitmiyo. 22 aylık bir haftadır memeden kestik sakin bir cocukken terör estirmeye süreklı aglamaya başladı. Memeyi cok aradıgını söyleyemem ama bu sefer kendını tv ye verdi. Evde hepimiz telefonu saklıyoruz tv yi hadi açiyim yarım saat izlesin diyorum cok ısrar edince. Ama yok kalkmıyo başından. Bazı cocuklar nası dikkati dagılıyor oyuna dalıyor. Ne teklif etsem reddediyor. Hele bir kapatiyim kendını yerlere atıyor. Yıldım artık. Kahvaltısını kendi mutfakta yiyor sonra hop hemen kumanda arayışında.