Seyda11 Bebeğim iki aylık iki üç gündür sürekli uyumak istiyor emmeye kalkıyor bısey olmuş gibi ağlayıp emip tekrar uyuyor bu normal mi ? Bu durumu Yaşayan var mı kızlar 😔
pogacayanakli_aylamm Seyda11 benim bebegimde 2 aylıkken hep uyurdu. Sağlık ocağı hemşiresine söyledim. Ne güzel işte demekki bi skntisi gazi yok uyuyor. Uyuyan bebek buyur karışma. Sen arada kaldır emzir ama dedi. Bende öyle yaptım
zeytinbacilar Seyda11 Canım bu bir dönem herşeyi düzene girecek benim kızımda 2 aylıkken uyumadığı kadar uyumuştu bir kaç gün sonra eski düzenine döndü sizinde düzelir merak etme bir sıkıntısı yoktur olsa zaten uyumazdı
Seyda11 pogacayanakli_aylamm uyur tabiki ama iki üç gün öncesine kadar uyanık kalır bakınır gülerdi şimdi sürekli mızırdıyor uyanık kaldığında uyumak istediği için 😔 öncesinde daha keyıflıydı yani
Bareyi Seyda11 merhaba benim de bebeğim 50 günlük gazı olduğu için ağlıyor masaj falan yapıyorum sonra herhalde ağlamaktan yoruluyor biraz geçince sancısı uyuyor tekrar uyanıyor hemen böyle bir döngüdeyiz
pogacayanakli_aylamm Seyda11 gazi var o zaman. Ayağını karnını sıcak tutun karnina bir atlet parçasını sarin. Ayagindan da çorabını çıkarmayın. Ayagi ve karnı soğuk olursa sancisi gazida çok olur.
Seyda11 Bareyi Allah kolaylık versin . Bizim gaz sancımız da yok aslında şükür yapıyor ama yine de acaba karnı felan öo agrıyor dıye düşünüyorum artık
Seyda11 pogacayanakli_aylamm gazını da yapıyor ama belki de yine de var biraz daha sıcak tutayım teşekkür ederim 😇