Kimin uyku eğitimini doğru bulduğu önemli değil. Ben bu egitimi vermedim, verseydim de kimseye hesap vermek zorunda olduğumu düşünmüyorum.
ben zaten sorunun uyku eğitimi olduğunu düşünmüyorum. Toplumumuzda annelik kutsaldır ve çile çekilmelidir algısı var. Eğer uykusuz kalmadıysanız, elinizde tabakla bebeğinizin peşinden koşmadıysanız yeterince anne olmadığınız iddia ediliyor. Tabi aynı zamanda eviniz tertemiz olmalı, her akşam sofranızda çeşit çeşit yemek olmalı, siz bakımlı, güler yüzlü, anlayışlı ve alttan alan olmalısınız. Aynı zamanda mümkünse çalışıp ev ekonomisine katkıda bulunmalısınız, tabi eşiniz izin verirse çünkü karar mercii eştir.
Bunlar sadece ilk aklıma gelenler. Bu mantığı doğru bulan, doğru bulmayanlara eziyet eden herkesi Allah’a havale ediyorum (ramazan ayında daha fazlasını söylemek istemiyorum). Siz onun annesisiniz ve onu en çok düşünen sizsiniz. Arkadaşlığınızı gözden geçirmenizi öneririm.