Sürekli konuşuyorum bebeğimle, günde 5-10 dk oyun halısına yatırıyorum sesleri renkleri ilgisini çeksin algısı artsın diye, jimnastik hareketleri gibi şeyler yapmaya çalışıyorum , her gün masaj yapıyorum vücuda ellerine ayaklarına , bu ayda dokunma duyusu iyice gelişiyormuş çünkü. Bir de hava güzelse yürüyüşe çıkarıyorum.