2,5 aylık bebeğim var sütüm çok şükür iyi hatta fazla tanzikli geliyor sürekli kıyafetlerim ıslanıyor bebeğim emerken zorlanıyor yetişmeye çalışıyor yoruluyor vs. tanzikli gelmesin diye çözüm yolu arıyorum her emzirmeden önce gidip sağıyorıum, mastit oluyorum bunun mücadelesini veriyorım ama kaynanam ilk günden bugüne kadar her görüşünde süt var mı süt? ye ye yede süt olsun, bebeğimin kilosu gayet iyi neymiş zayıfmış sütümmü yetmiyormuş, şöyle yapta sütün artsın falan.. gerçekten o kadar sinir oluyorum ki neyin kafasını yaşıyor anlamıyorum, tatmin olması için ona doğru fışkırtmammı gerekiyor!? Bigün çok piş tersime gelicek sabrediyorum
o yüzden canım sen sütünden şüphe duyma sütüne güven böyle cahilleride takma