Drnsukus22 Kızım 3 ay 19 günlük gectigimiz cuma rota virüs aşısı vuruldu biraz huzursuzluğu vardı ama dün sabah kakasını yaptı öğleden sonra ıhh ıhh diyip sürekli ıkınıyor neden olabilir acaba fitilde kullandım hala rahatlamadi ne olmuş olabilir
verysadmom Rutin kaka problemi bence. Bol bol bisiklet hareketi yaptır bağırsakları çalışsın yata yata yapamıyo tembel tenekeler🤣🤣 Allah bağışlasın 🤲🙏🍀
Drnsukus22 verysadmom sürekli yaptırıyorum gazını çok zor çıkartıyor umarım yakında geçer. Hepimizin mini Allah bağışlasın canım ☺️
Emineyk Benim bebeğimde yeni 3 aylık normalde 2 günde bir kakasını yapardı şimdi hergün 3 defa yapıyor bu normal mi emzirme+mama gidiyorum birde ben çok yeşil besin tüketiyorum ondan sarı arası yeşil gibi