Kızım 3 aylık 2 gündür emerken ağlıyor geceleri emiyor güzelce gündüzleri 1 dakika emiyor sonra ağlamaya başlıyo hırslanıyo önceden böyle yapmıyordu güzelce emiyordu 2 gündür böyle anlamadim sütüm var elimle sağınca geliyor akşamları yatarken de mama veriyorum 90 cc kendi çok gazlı bi bebek gazını sürekli çıkarıyorum başka ne yapabilirim bilmiyorum kakasini da yapmadı dün hiç bilgisi olan anneler yardımcı olabilirmi