Nutellamm ben tek yatak odama yaptırdım ama fon olarak değil bordo renkte. Işığı kessin diye. Ufacık bir ışık gelsin hemen uyaniyordum bekarken uyku gözlüğü ile uyumak istemedim onun için yaptırmıştım şimdide kızıma kullanıyorum işi kessin rahat uyusun diye benim amacım tamamen farklı tabi 😂