firdevstozgun 41. Haftada nst de hala sancim olmayinca hemşire bol bol ilişki demişti ama ben dinlemedim zaten yatarak hamilelik geçirmiştim keske dinleseymisim😂 ertesi gune yatış verdiler gram sancim yok suni sanciyla 11 saat kadar sanci çektim bekledim açılmam olmayinca acele sezeryana alındım. Tabi oglum sağolsun asagi rahime inecegine yukarı çıktı tortop oldu nst baglayamadilar ultrasonla yerini tespit ettiler bebek yukarda😂 hemsire bu çocuğun doğmaya niyeti yok demişti 😁 ama sabaha karşı oğluma kavuştum 👶