sryldz Bugün ayımız vardı ama sağlık ocağına gittik kapalı sağlık ocağı tatil olur mu hiç ya 🤔özele gitsek yaptırabilir miyim ki bi de ücret alırlar mı arkadaşlar bilen var mı?