Kızlar dün sabah kaltıgında yaptımıştı en son bugünde sabah yaptı rahat bi şekilde yaptı köpüklü şekildeydi tam temizliyordum tekrar yaptı. Köpüklü olunca aklıma takıldı normalmidir? Bide gaz şurubu kullanıyorum 3 gün öncede aşı oldu 2 gün ağrı kesici verdim calpol onlardan falan mı ki dedim. Sizce ?