Merhaba arkadaşlar kusura bakmayın ama başına gelen var mı sormak istiyorum iki gün önce eşimle ilişki sırasında kanama oldu, hala devam ediyor. İlk aşamada kanamanın zorlama ve kuruluk olduğunu düşündüm ama bu kadar uzun sürer mi bilmiyorum hiç başıma gelmedi daha önce. Cezarette kullanıyordum bu arada acaba onun etkisi mi diye düşündüm adet oluyormuş gibi kanama var çok yoğun değil ağrı falanda yok. Doktora gideceğim ama şuan bulunduğum yerden uzakta baya köydeyiz evimize dönünce gideceğim randevu aldım. Ama böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?