HHatice
Üniversitedeyken çamaşır detarjanı ve yumuşatıcısını kullanırdım. Kocaman iki şişeyi 9₺-12 ₺ye alırdım hiç unutmam. 6 yıldan fazla oldu, ismini duyunca hüzünlendim bak 🥺 Gayet güzel ürünlerdi, ben memnundum, hala aynı mıdır değiştirilmiş midir bilemem tabi 🤷🏼♀️😇