Bebeğim memeden başka herşeyi reddediyor biberonuda almıyor. Ancak ben gece sağmak zorunda kalıyorum sütümü, o sütüde buzluga atıyorum. Buzlukta sütler birikiyo ve ben bunu bebeğime veremıyorum almadığı için. Ne yapmalıyım önerisi olan varmı? Keşke ihtiyacı olan birine verebilsem dıyorum ama etrafımdada yok. Çok çok büyük ml ler değil ama yinede ziyan oluyor üzülüyorum