Oğlum dört aylık ve mama yemeyi reddediyor. Emzirmiyorum sadece mama aliyor ve yedigi cc cok çok azaldı. 120-150 arasi yerken 60-90 arasina geldi. Doktorumuz bu damlayi verdi bir hafta kullandik ama sanki fayda etmedi. Bir de sivi alimi iyice azalinca idrar kokusu iyice ağırlaştı ve biraktim. Kullanip fayda goren var mı?