Merhaba anneler. 5 aylık olacağız Aventin 120 ml biberonunu kullanıyoruz artık küçük geliyor büyük bir biberon almak istiyorum. Hangi markayı önerirsiniz ve kaç cc lik olmalı alacağım biberon? Birde bu kullandığım biberon yavaş akışlıydı diğeri nasıl olmalı? Şimdiden teşekkürler herkese ☘️