Doktorlar ilaç vermiyor ancak kilo kaybı olursa ilaca başlatıyorlar 2. Ayımızda uykuds bile tetikliyordu öğürme çiğneme hareketi burundan fışkırarak kusma vs. Uyku uyuyamıyodu midesi ağzına geliyordu buna rağmen doktorlar olur dedi bebeklerde şimdi 4 aylık olucaz neredeyse azaldı