Anneler merhaba…
benim oğlum 13 aylık daha yürümüyor kanepelerde gitmeye çalışıyor, bu normal olabilir 2-3 aya yürür sanırım. Ama şöyle bi sorum olacak daha anne demiyor baba,dede demiyor. Alkış 👏🏻 bay bay 👋 yapmıyor sadece bağırıyor hıh hıh ğığ falan sesler çıkarıyor. Normal mi ? Bilemedim 🤷♀️ ama ona seslendiğini de duyuyor heyecanlanıp emekliyor kaçıyor.