Bu tarz isimlikler çok vardır bence. İnsan Bi ofis açınca hemen Bi isimlik bakar kendi zevkine göre. Bence siz daha kullanılır veya tüketilir bir şey alın. Benim tercihim özel yapım kutu çikolata. Sekreteri, hemşiresi ile de paylaşabilir hem, sonuöta onlar da size yardımcı oldu bu dönemde.