Herkese selaam😁
Bebişli günler nasıl?Bebekle oruç nasıl geçti? Bizde günler bol hareketli ve ağlamalı geçiyor😑Oruç gerçekten bu sene çok rahat ve serin geçti😁Aydınlı anneler varsa Aydın sıcağını bilirler😂
Birde size bir sorun olacak güzel anneler.Benim 6 ay 13 günlük bir kızım var ek gıdaya geçtik ama bir türlü düzene oturtturamadım.Bir gün bayıla bayıla yediğini evvelsi gün asla yemiyor.Siz nasıl bir rutin oluşturdunuz?Neler veriyorsunuz?Besleyici bebeğinize kilo aldırdığını düşündüğünüz neler?Hem sohbet hem de ek gıda postu olsun 🤩🤩