Nil59 bende kızımı 24 aylıkken kestim. Daha da emzirirdim ama tedavilerimi daha fazla aksatamazdım. 5 ay tedavi olmayı reddettim 2 yaşına kadar bari emsin diye. Daha fazla emzirmek isterdim açıkçası.
ben kademeli bıraktırdım. Sizin kızınızda artık laftan anlayacak yaşa gelmiş bu yönden çok iyi. İstediği vakitler oyalayın bir şekilde. Kızınız istemeden memeyi siz verin. Onun değil, sizin istediğiniz zamanlar emsin. Açıkçası benim kızım geceden sabaha kadar meme ağzında uyuyordu. Gündüzleri de 10-15 dakikada bir emiyordu. O yüzden saymam mümkün değildi. Bende sürelerin arasını uzattım. Böyle böyle azalttım.
ilk gece uyandı ve meme istedi. Kucağıma alıp pencereye götürdüm. Etrafın karanlık olduğunu gösterdim. “Gündüz konuşmuştuk. Sen artık büyüdün ve bizim gibi sütünü bardaktan içeceksin. Bak daha sabah olmadı. Güneş uyuyor, ağaçlar uyuyor, kuşlar uyuyor, kediler ve köpekler uyuyor. Hadi bizde uyuyalım. Güneş uyanınca uyanalım.” Dedim. Tamam dedi. Yanıma yatırdım ve saatlerce masal anlattım. Sabah uyandığımızda yapacağımız şeyleri anlattım. Öylece uyudu ama ben hiç uyumadım hep konuştum. Gündüz yine az emzirdim. Gece hiç vermedim. İkinci gecemiz çok daha kolaydı. Hemen ikna oldu ve geri uyudu. Pek konuşmama gerek kalmadı. Tam 1 hafta sonra geceleri meme istememeye başladı. Gündüz ise yaklaşık 2 hafta sürdü. Çok üzüldüm ağladım. Vazgeçmeye de kalktım ama baktım kızım uyum gösteriyor devam ettim. İnşallah sizin kızınızda üzülmeden bırakır memişini🥰