Merhaba anneler
Bebeğim 2 ay 24 günlük. İlk zamanlar emerken mayışıyordu gazını çıkarırken koynumda uyuyakalıyordu. Ama sonra uyumadığı zamanlarda ayağımda salladım. 😞 bu da kendime yaptığım en büyük kötülükmüş o zamanlar bilmiyordum. Sabah 6:00-7:00 arası bir saatte uyanıyor. Aslında daha uyuyabilir ama kakasını yapıyor. Ardından ben tek göz kalkıyorum kahvaltı falan ediyorum onunla. Sonra 1. gündüz uykusuna yatırıyorum ayağımda sallayarak. Bu ilk uykuyu bazen 1 saat bazen 1,5 saat uyuyor. Ardından yine uyandığı saatten 1 saat sonra diğer uykularını yaptırıyorum. Yani gündüz uyanıklık süresi 1 saat. Uyumadan önce belli rutinlerimiz var. Onları yapıp uyuyoruz. Öyle çok hızlı sallamıyorum. Poposuna pat pat vurup minik minik sallıyorum. Gözlerini kapattıktan sonrada bırakıyorum sallamayı. Sorunum şu ki ayağımdan bıraktığımda çok çabuk uyanıyor. Bende uyusun diye bütün uyku boyunca ayağımda tutuyorum. Bu sefer hiçbir şey yapamıyorum ve bebeğim küçük olduğundan çok uyuyor bu sefer ben bütün gün ayağımda yastık bekliyorum. Bunu nasıl düzeltebilirim? Geçen akşam pışpış patpatla uyutmayı denedim ancak ağladı. Kayınvalidem bende. Pat diye gelip niye ağlatıyorsunuz çocuğu diye odaya girdi. Mecbur tekrar ayağıma döndüm. Çocuğumu yıpratmadan bunu değiştirebilir miyim? Gece uykularının arasında uyandığında tekrar sallamıyorum patpatla uyuyor ancak bunu her uykuya yatırırken yapamıyorum. Ayağında sallayan anneler sizin süreçleriniz nasıldı?