merhaba anneler,kızım 25 aylık 3 hafta oldu tuvalet eğitimine başlayalı çişini 4.günde alıştı klozate yapmaya fakat kakasını kiloduna yapıyor hala:(belki bir kere falan yapmıştır tuvalete oda ben anlayıp götürdüm denk geldide yaptı:(korkmuyor kakasından ondan eminim kiloduna yapınca alıp klozete atıyorum bakıyor ardından el sallıyor ama anlayamadım bu durum nekadar sürecek dün lazımlık aldım belki ona yapar diye yok onada yapmıyor cok yoruldum artık 3 haftadır külot yıka anlat anlat defalarca bunaldım iyice neyapmalıyım sizce önerilerinii bekliyorum bu mübarek günde duacınız olurum