Bebeğim çok zor bir bebek olmadı hiç doğduğundan beri ayağımda sallıyorum en fazla 20 dk yani sürer sürmezdi bile şuan 11 aylığız 2 saat salladığımı biliyorum 2 saat aralıksız afedersiniz ama popom düzlelti valla artık göz kapanıyor geri açılıyor geç kalkan çocuk erkenden uyanıyor üstten dişimiz geliyor bir haftadır ondan mı acaba allahım ondan olsun ve geçsin istiyorum.