Kızlar oğlum 5 aylık. Bazen gece bir anda ağlıyor. Alıyorum kucağıma boynuma yaslıyorum başını . Tamam sakin ol oğlum yok oğlum falan konuşuyorum. Asla sakinlemiyor. Ya da yabancı birini gördüğünde ağlama krizi tutuyor. Zor susturuyorum. Acaba bende mi bir sıkıntı var . Kendimi kötü hissediyorum.