Pitpitbebe bende bu şekilde yaptım . Sadece tadımlarda pürüzsüz verdim 1ay bile sürmemiştir. Hep çatalla ezdim . 8.5 aylık kızım , pirinç bulgur yulaf vs hiç ezmeden yiyior , arkadaşın dediği gibi mücver pankek omlet vs hep parça parça yiyor salatalığı rende yapıyorum mesela, avokado çok yumuşak diye ısırarak yiyor , bebe bisküvisi vs elinde kemiriyor 2 dişi var 🥰😅 yani en baştan beri pütürlü yiyor , sonrada nasıl alıştırılır bilmiyorum 🤷♀️