kranKolataKodaba ben oğluma hep vazelin kullanıyorum o durumlarda çok gerek olmadı ama . 1 kere çok ciddi alnını çarpmıştı çarpar çarpmaz şişmeye başladı o derece vazelin sürdüm hemen bolca şişi indi kesinlikle morarmadı ve vazelin acıyı da alıyor kendimde de hep biyerimi çarptığımda filan kullanırım .