gocebebirbayan Kızlar balonu ne ile şişirirsek hava da kalır. Bebeğimin fotoğraflarını çekmek istiyorum güzel bir ortam yapıp 😊 bir kaç tane balon da hava da uçsun istiyorum. Ne ile şişirmem lazım bilgisi olan var mı?
Berenkooommm gocebebirbayan helyumla şişiriyorlar ama başka ne ile havada kalır bilmiyorum üstte kalsın 😊
gocebebirbayan Berenkooommm sağol canım. Helyum nerde satılır bu çiçek balon satan yerlerde olur mu ki 😊
gocebebirbayan Utkucan nerden alabilirim canım helyumu. İnternette satılanlar iyi mi acaba ya da balon satanlarda olur mu ki 😊
Utkucan gocebebirbayan çiçekçiler de doğum günü süsleri falan satan yerlerde oluyorda canım onlar direk makine gibi birşeyle basıyorlar havayı direk orada onlar bassın al gel
sahranur Bazı kırtasiyelerde de şişiriyorlar helyum gazı evine alabileceğin bişey değil kocaman tüp bir de bebek varken tehlikeli bence