ikizlerinannesi2985 5.aydan sonra bıraktım ben canım ama kronolojik olarak yani.. doyduklarından emindim, gelişimleri de güzeldi o yüzden bıraktım. Zaten anlıyorsun gece derin uykuda karınları tokken güzelce uyuyorlar, acıkmaya başladıklarında sık sık kalkıyorlar. Bir de verdiğin mamanın kaç saat gittiğini anneleri olarak bilirsin hissedersin, vakit yaklaştığında mesela ben yatıcaksam, yatıp kendilerinin kalkmasını beklemek yerine besliyorum ki benim de uykum bölünmesin. Şuan gündüz 6 saat sonunda 7 ölçü mama veriyorum, gece de ne zaman kalkarlarsa