Ocakannesii Kızlar günaydın bebeğimde yaklasık bir bucuk aydır falan fazla salya var sürekli akıyor ağızdan doktorumuz altta iki tane dişi cıkıcak bundan kaynaklanıyor normal dedi ama ne zamana biter tam olarak dişler çıktığı zaman mı bitmiş olur