Prenses-annesi1 Kızımın üst önde 3 altta 2 dişi var dün farkettimde azı dişi patlamış üstten normal mi böyle olması sırayla çıkmıyor mu bunlar köpek dişi yokkken azı dişi çıkmış anlamadım gitti 🤷🏻♀️
Agg0207 Prenses-annesi1 dişlerin çıkma sıralaması diye birşey yok aslında araştırırsan göreceksn canım herkesin her insanın farklı
Bahar3538 Prenses-annesi1 orda sıkıntı yok zaten önce azı sonra köpek en son birer daha azı çıkıyor ön dişlerdeki sıralama oğlumdada çok karışıktı bir üst bir alt dişle vardı ilk sonra alt dörtlünün yanları köpeklerden bile sonra geldi 25 aylığız bitti şükür 20 dişimiz var 11 aylık çıktı ilk dişimiz bir senede hallettik ☺️☺️
Cennetinsusu Prenses-annesi1 Benim kızımın ilk üst ön dişleri çıktı. Minik tavşan 🐰 Sırası yok canım endişelenme 🤗
SeherRonyaMelek Prenses-annesi1 en zor olanıydı . Çok ateşlendi hatta korkup doktora götürmüştüm meğer 4 azı dişi birden çıkıyormuş. Doktor dolven verdi belirli saat aralıklarıyla bu şurubu verdim hem ateşini düşürüyordu hem ağrıyı kesiyordu böyle rahatladı.
SeherRonyaMelek Yasmin47 geç patlıyo canım diğer dişlere göre daha büyük çünkü. 14 aylıktı yanlış hatırlamıyorsam
VelardaEdiz Prenses-annesi1 oğlumun altta 2 dişi varken 2 tane azı 2 tane köpek dişlerini çıkartmıştı olabilir yani yeter ki çıkartsınlar ağrısız sızısız😌