Kızlar bebeğim 6.ayını doldurdu hep anne sütüyle beslendi ama bu ay sanırım çok hareketli olduğu için benim de biraz sütüm azaldığı için kilo alımı yavaşladı normalin altında yani doktorum mama başlayalım dedi. Kafam çok karışık😂 mamayı ne zaman vericem ne zaman emziricem ve ne zaman ek gıda vericem örnek verebilecek var mı beslenme düzeni saatleriyle ilgili?