Eliffffffffffff Bebeğim uykuya geçerken hep bir şeyleri kavramak, sıkı sıkı tutmak istiyor. Emzik de yeterli olmuyor. Eline bez veriyorum küçük oyuncak veriyorum. Eliyle kavrayınca hemen uyuyor. Huy mu edindi acaba bunu. Sizin de böyle oluyor mu
Omerinannesi342 Eliffffffffffff aman canım beze veya oyuncağına alışsın 20 aylık oğlum gece uyanır elimi tutmak ister
ecemm-6161 Eliffffffffffff benim bebepinde aynı beşiğin çarşafına sarılıyor veya üstündeki battaniyeye sarkıyor veya yastığa tutuyor elime tutuyor sallarken ayağıma tutar illa tutacak 😂😂😂 tutmadan asla uyumaz
Eliffffffffffff Maya1 çok komik oluyor aslında ama huy edinecek diye korktum. Eline bişey vermeden uyumazsa uğraştırır beni 😊
Maya1 Eliffffffffffff hicbir sey olmaz.:) elinde yumuşacık bir oyuncak olur en fazla. Nasılsa büyüyünce yapamayacak
Dk16 Eliffffffffffff 28 aylığız ve hala birşey tutmadan uyuyamaz 🤭 ama bizimki boyut atladı kalem, anahtarlık, kulak çöpü vs gibi anlamsız şeylerle uyuyor uyuyunca alıyorum elinden 😇
Sumeyra87 Omerinannesi342 😂olsun cani sagolsun azcik buyusede gece yanima kendi gelip yatsa sarilsa diye bekliyorum bende.kokusunu ceke ceke uyusam.