Minikoalamm Kızlar bebeğim iki buçuk aylık oldu ben hala regl olamadım sarımsı bı akıntı geliyor arada ama regl olamıyorum bu neden mama ağırlıklı besleniyor bebeğim de
melikeeomeer Minikoalamm 4.aydan beri mama ağırlıklı besleniyor 6. Ayımda oldum adet şuan 7 ay 10 günlük normalde 10 gün önce olmam gerekiyordu ama olmadık düzene girmedi hala
Minikoalamm MetehanZ kimisi lohusalık biter bitmez falan oldu dedim bende mi sıkıntı çünkü hamilelik öncesi hormonlarım hafiften bozulmaya başlamıştı
z_mra1 MetehanZ yaa ben bugün kanamam oldu ama çok gelmiyo az az peçeteye dokundukça gelyo 3 ay 1 günlük bebeğim var regl böyle olması normalmiilk defa doğumdan sonra regl oldum genelde 6 aydan sonra olursun demiştiler ama şaşırdım kanamam olunca
Minikoalamm Derin282021 normal o zaman ya bana da ilk aaa olmadın mı diyorlwr yok diyorum normal diyorlar sonra ee başta desene demi ama
MetehanZ Minikoalamm Sıkıntı falan yok her kişinin bünyesi farklı ama doktorlar doğumdan sonra bir seneye kadar regl görmemenin normal olduğunu söylüyorlar
AntiFilozof Minikoalamm bende biter bitmez oldum emziriyorum yengemde bir sene sonra oldu emziriyordu korkulacak bişey yok canım ikiside normal
Nhn Bende 3 ay önce doğum yaptım hala adet olmadım, sarı akıntı bende de geliyor,hamileyken enfeksiyon çıkmıştı hala geçmedi o yüzden idrar tahlili yqptırcam
Minikoalamm Nhn bende de canım enfeksiyon vardı acaba ondan mı geliyor ki bitmişti aslında akıntı belirti ama benim bu sarı degisik gibi yapışkan tarzda öyle mi senin
HavvaZade 5 ay oldu hala görmedim bende 1 yıla kadar görmeyebilirsin ama görmedikçe de insan stres oluyor şişkinlik yaşıyor 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Nhn Minikoalamm evet canım benimde öyle ağrı falanda oluyo arada,dahada arttı diye düşünüyorum, doğumdan sonra test yaptırmıştım yine yaptırmaya gitcem
Encarta Minikoalamm doğumdan tam 15 ay sonra adet oldum. 12. Ayda doktor kontrolünde doktorum 18 aylık olana kadar bekleyelim normal sonrasında olmazsan ilaç başlarız demişti. Gerek kalmadı. Gayet normal bir durum.
sevgi88 Minikoalamm bizde 3 ay 7 günlüğüz bende olmadım kızımda da 1 yıl olmamıştım. Soranları kafaya takmayı emziren birçok kadın gecikme yaşar