green_love1 Gaz sancımız en son acilde son buldu bu aylar nasıl geçicek bilmiyorum.. Yapmadığım şey kalmadı, hiç bir damla fayda etmiyor, masajlar 30 dk gaz çıkarmalar, rezene kimyon çayları.. Ne bitmez bir gazmış😔😔
Fatos2222 green_love1 5 ayligiz suan 4 aya kadr nerdeyse hergun aksam acildeydik gaz yuzunden bi türlü sakinlestiremiyodum bende ne yapsam olmuyodu masaj cay sicak havlu hepsini deniyodum ama sakinlesmuyodu relactac damla var cok iyi dene istersen bi
Prenses-annesi1 green_love1 4. Ayda rahat ettik tam anlamıyla bende damlaların bir çoğunu denedim ama rahatlatıyor tam anlamıyla fayda etmiyor hiç biri acillik olduk bizde sizin gibi. Geçmez hep böyls gider sanıyodum ama geçiyor endişelenmeyin ☺️ kaç aylık miniğiniz
ecemm-6161 green_love1 canım ne varsa eskilerde var valla ben kayınvalidemi annemi cok dinledim cok rahat ettik bebeğime mamasını ilk değiştirdik mama ile besleniyordu ek olarak anne sütü alıyordu önem su verdim ve havlu sardım vE şimdi linçleryem olur sekerllş su verdim her şekerli su verdiğimde her güm 2 cay kaşığı verirdik hem mide agrıdını hemde gazını aldı cok rahat ettik
Zeynep2304 Bizde çok acillerde aldık soluğu çok şükür geçiyor ama o dönemde denemediğim kalmamıştı fitil veriyordum çok krize girdiğinde doktor vermişti acile gittigimizdede fitille sakinlestiyordu burada sonradan annelerden duyduğum aguline diye bir şurup önermişti daha önce birçok kişi doktorunuza danışın birde emziriyorsaniz karbonatlı şu için kendiniz sütten bebegede geçiyor çok rahatlatıyor demişti yine bir anne allah sabır versin zor bir süreç
green_love1 Zeynep2304 Allah razı olsun karbonatlı suyu denerim, dün doktorun karşısında uyuyunca doktor bebeğin rahat ama gazı var karnı sert dedi ekstra bişey vermedi damlalar devam et dedi ama fitil için daha çok küçük sanırım 😔
green_love1 Prenses-annesi1 çok ağlıyor yani sustuğu saniye yok diyebilirim biraz rahatlasa bende rahatlıcam umarım çok çabuk geçer kendimi geçtim onun bu hali beni çok üzüyor 1 aylığız daha
green_love1 ecemm-6161 şekerli suyu da duydum ama veririm bu sefer bişey olur onun vicdanı biraz ağır gelir bana daha çok küçük 😔 ama sıcak havluyu denicem direk karnına mı koydunuz yoksa kıyafetin üstünden mi
green_love1 ecemm-6161 Aybikesuna denediğiniz herşeyi denedim inanın, sadece çayı kendim içtim ona vermedim ama son çare vericem galiba çünkü sancı içinde kıvranması uyuyamaması çok üzüyor beni, ama biliyorum ki tam çözümü yok bu illetin, onun bu minik hallerini böyle hatırlamak zorunda kalmak benide çok üzer 😔
Aybikesuna green_love1 Bizinde çok kötüydü zateb kızımla ilgili şuanda unutamadığım 2 büyük zaman bir bir o gaz zamanları iki diş dönemi çok kötüydü 10 aylık şuanda relactaz damla ile zincoyı beraber kullanır aynı zamanda rezene verirdim bir çay kaşığı her emzirme sonrası saatlerce karın masajı yapardım saatlerce müzik açıp kucağımda hoplatıyprdum uyusun diye o plates topunun üstünde az zıplamadım cidden zordu 3. 5 aylıkken geçti Allah yardımcınız olsun şu kiraz çekirdeği kemeri sıcak tuttuğu için iyi geliyordu yine herşeyi denemiştim bende ama kesin çaresi büyümesi birtek
ecemm-6161 green_love1 bişeu olmuyor canım ben onun sayesşnde cok gaz olmadı ve de uzun sürmedi hemen atlattık ablam 4 çocuğunu Benin annen 3 çocuğunu etrafımda suan kız arkadaşlarım vR onlarda verdi canm cok rahatlatıyor kıyafetin üzerinden ısıt koy canım sar belinden asagısını
ecemm-6161 green_love1 annelik zor canım bebeği öyle görmek cok kötü olıyor yani insanın içi gidiyor canm inş düzelir
HiraNurveAnnesiii green_love1 ne kadarlık bebeğiniz? Bide rezene ve kimyonu siz mi içiyorsunuz bebeğe mi veriyorsunuz?
green_love1 HiraNurveAnnesiii normalde lağman yapıyorlarmış ama benim bebeğim arabada uyuyakaldığı içim doktor gazı var ama şuanlık iyi damlaya masaja devam dedi
Organikumos green_love1 biz ilk 3 ay en az 7 8 kez gazdan acillik olmuşuzdur. Bişeyde yapmıyorlardı aslında ama çaresiz kalınca insan işte 😞 çok zor gerçekten ben artık ütüyle müslin ısıtırdım eşim ayağına karnına fakan koyardı o sıcaklıkla masajlar yağlar bir pırt için bin takla. Enterogis probiyotik kullanıyoruz biz çok fayda görmüştü başka marka kullanıyorsan yada hiç kullanmıyorsanda doktoruna danışabilirsin bence. Birde ben bebek hamağı aldım son çare kiraz çekirdeği kemeriyle bu ikisi sayesinde biraz olsun uyku uyur olmuştum.
green_love1 Organikumos aslında bebeğim üstten ve alttanda fazlasıyla gazını çıkarıyor yani emdiğinde gazını çıkarır ama sanırım artık içinde kaç tane gaz varsa yeterli gelmiyor 😔