Canım al memene emsin geri yatır emip devam eder uykuya zaten uyanmaz 🥰 bi sıkıntı olacağını sanmıyorum benim kızımda 1 aydan sonra uzun uzun uyuyordu geceleri ama ben uyanıyordum sıçrayıp alışmısım tabi uyanmaya 😂 emzirip geri koyuyordum yerine uyanmazsamda emzirmiyordum yani saat kurup ta hiç bir sıkıntı olmadı . Yanlız bebeğinizin sarılığı varsa mutlaka uyandırman gerek 2 saate 1