Ravzanin_annesi 3 ay 11 günlük kızım var dünden beri hırıltısi var 1 saattir falanda tek tek öksürüğü var acaba hastami oldu bilgisi olan varsa yazarmi acaba ??!
Hifaskkk44 Ravzanin_annesi benim bebeğim de öyle idi ablası grip oldu sanırım ondan geçti sürekli burnuna serum sıktım çok şükür çabuk atlattı